Σάββατο, 12 Σεπτεμβρίου 2015

ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΟΥΤΙ ΠΟΥ 'ΧΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΤΙ ΤΙ...

"Τα αντικείμενα μιλούν και ιστορίες θα μας πουν!"

Έχουμε όλοι μας παρατηρήσει, πως τα μικρά παιδιά τα γοητεύει ιδιαίτερα το μυστήριο (!) που μπορεί να κρύβουν τα λογιών λογιών κουτάκια. 
Το Σεπτέμβρη, τους ζητήσαμε να φτιάξουν, να διακοσμήσουν το δικό τους κουτί. 
Να βάλουν μέσα τις "αναμνήσεις" τους από το καλοκαίρι που πέρασε και να το φέρουν στην τάξη για να το μοιραστούν με τους καινούριους τους φίλους. Η δράση είχε πολύ μεγάλη συμμετοχή και επιτυχία. Τα παιδιά έβαλαν στο κουτί τα μαγιό τους, τους "θησαυρούς" που είχαν μαζέψει από τη φύση, φωτογραφίες, χάρτες κ.ά., οπότε, όσοι είστε νηπιαγωγοί, μπορείτε να φανταστείτε τι ενδιαφέρουσες διεπιστημονικού περιεχομένου δραστηριότητες προέκυψαν... 
Από τότε, το κουτί πηγαινοέρχεται από το σχολείο στο σπίτι, παίρνοντας τον τίτλο και το περιεχόμενο που εξυπηρετεί κάθε φορά το θέμα ή το πρόγραμμα που εκπονείται. 
Τώρα το χειμώνα, εκτός των άλλων, τα νήπια θα βάλουν στο κουτί τους τους χιονάνθρωπους, τους πιγκουίνους, τα τζάκια και όποια άλλη τρισδιάστατη κατασκευή φτιάξουν για να την πάρουν στο σπίτι.




"Φθινοπωρινοί θησαυροί"


"Πρωινό Άστρο"

Στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγείας, 
το παιδί παρουσιάζει θέματα που αφορούν τον εαυτό του και την οικογένειά του.


"Τα αντικείμενα μιλούν και ιστορίες θα μας πουν"

Σε μια από τις ενότητες του πολιτιστικού προγράμματος, που υλοποιούμε για το σχολικό έτος 2014-15, κάθε παιδί παρουσιάζει ένα αντικείμενο - αντίκα που φέρνει από το σπίτι του. Ακολουθούν δραστηριότητες για:
vΤην ιστορία του
vΤα φυσικά χαρακτηριστικά
vΤην παραγωγή του
vΤη χρήση/ λειτουργία του
vΤον αισθητικό σχεδιασμό
vΤην οικονομική του  αξία


 Το πρόγραμμα συνεχίζεται με μυθοπλασίες,δραματοποιήσεις και δραστηριότητες από όλες τις γνωστικές περιοχές, ενώ ολοκληρώνεται με τη δημιουργία της γωνιάς του "Μουσείου Λαϊκής Τέχνης".                                                                                                         
  Η ιστορία του κουτιού με τις χίλιες χρήσεις συνεχίζεται...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου