ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
üΣύμφωνα με τη θεωρία του
κονστρουκτιβισμού, Piaget,
Dewey, τα παιδιά οικοδομούν τη γνώση,
όταν εμπλέκονται ενεργά, μέσα από τη δική τους δραστηριότητα.
üΠαράλληλα όμως πρόκειται και για μια συμμετοχική διαδικασία, όπου τα παιδιά μαθαίνουν μέσα από
την ενεργητική αντιπαράθεση με τα πράγματα και την αλληλεπίδραση με το φυσικό και
το κοινωνικό περιβάλλον, σύμφωνα με την Κοινωνικοπολιτιστική
θεωρία του Vygotsky.
üΕνώ και ο Bruner υποστηρίζει την ανακαλυπτική μάθηση, τη μάθηση δηλαδή μέσα από την ανακάλυψη και τη διερεύνηση.
üΕνώ και ο Bruner υποστηρίζει την ανακαλυπτική μάθηση, τη μάθηση δηλαδή μέσα από την ανακάλυψη και τη διερεύνηση.
******
Τα φύλλα εργασίας ενδείκνυνται κυρίως, αλλά όχι αποκλειστικά, για την αξιολόγηση του επιπέδου κατάκτησης των εννοιών από τα παιδιά.
Οι παρακάτω έννοιες που ενδεικτικά παρουσιάζουμε προέρχονται από το γνωστικό αντικείμενο "Παιδί και Περιβάλλον" και ελέγχονται διεπιστημονικά αλληλεπιδρώντας με έννοιες από τις υπόλοιπες γνωστικές περιοχές.
ΓΛΩΣΣΑ- ΑΝΑΓΝΩΣΗ
ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ
- ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΗ ΕΚΦΡΑΣΗ
ΧΡΩΜΑΤΑ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ
ΜΕΓΕΘΗ
ΟΜΑΔΕΣ - ΣΕΙΡΕΣ - ΤΑΞΕΙΣ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΜΑΤΙΟΥ ΧΕΡΙΟΥ
- ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ
ΜΕ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου